Fıtık Kısırlığa Yol Açar mı?

Soru: 21 yaşındayım, 6 yaşındayken kasık arası fıtıktan ameliyat oldum. Ama dikişler tutmamış. Şu an yine fıtık sorunum var. Devamlı şişkinlik yok, ara sıra şişiyor. Elimle dokununca yine iniyor. Öğrenmek istediğim fıtığın cinsel isteksizliğe, kısırlığa bir de penisin gelişimine bir zararı var mı?

Doç.Dr.Teoman KADIOĞLU: Kasık fıtığının ergenlik çağından itibaren bulunması bazı dolaylı yollardan cinsel yaşamı etkileyebilir ve kısırlık açısından da etkili olabilir. Fakat penis gelişimine olumsuz yönde bir etkide bulunması mümkün değildir. Size bir an önce ameliyat olarak bu sorundan kurtulmanızı öneririm.

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 11 YORUM
  1. Mustafa Bey dedi ki:

    Bende yaklaşık (1-1,5yıl) önce fıtık oluştu ve doktora gidip ameliyat olmadıqım için torbalara indi şuan’da sol testisin üstünde çok yürüdüğümde veya sağlıklı bir insanın ağır diyemeyeceği şeyleri kaldırdıqımda hafif bir ağrı oluyor…Ne yapmam qerek?Bunun bu kdar zaman ameliyat olmadıqım için başka şeylere zararı oLur mu?Teşekkürler…!

  2. onur dedi ki:

    . slm
    ben
    onur
    bende fıtık var kasık fıtıgı hemde daşak şişiyor bu neden beni cinselik ilşkiyi engellermi çok şiş oluyor bana nesorun acar bu hhasdalık

  3. burcu dedi ki:

    iyi günler geçenlerde kasık ağrısıyla doktora başvurdum fıtık ve apandisit olduğunu söyledi bi takım testler istedi yaptırdım tekrar test istiyor doktorum hemen ameliyat omam gerektiğini söylüyor ama bu ameliyat esnasında tüplerin bağlandığını duydum evliyim çocuğum yok acaba kısır olabilirmiyim

  4. tolga dedi ki:

    mrb hocam bende bel fıtığı var eğer penis büyütücü kullanırsam bi zararı varmı

  5. tolga dedi ki:

    mrb hocam bende bel fıtığı var eğer penis büyütücü kullanırsam bi zararı olur mu

  6. kaan türk dedi ki:

    ben kasık bölgemi biraz sert bir şekilde çarptım. çarptıktan sonra erkeklik organı kalkmamaya başladı. doktora gittim ve o da kasık fıtığı teşhisi koydu ve ameliyat olması lazım dedi.ultrasona girdim herşey normal çıktı.doktara erkeklik organın kalkmamasını sordum o da ameliyattan sonra kendiliğinden düzelir dedi.sizce ne durum yani arkadaşların bi kaçı da kasık fıtığı ama onlarda böle bişey yokmuş?

  7. ahmet dedi ki:

    slm ben ahmet 19 yaşındayım benim testislerimde sorunvar galıba bundan 2 yıl önce doktora gilmiştim doktor sagtaraftakinde damar genişikligi sol tafatakinde su tplama vardemişti benim sormak istedigim bu hastalı kısırlıga neden olabilirmi

  8. murat dedi ki:

    merhabalar
    bende yaklasık 3 senedır kasık fıtıgı mevcut ıhmalkarlıktan bırde benı cok rahatsız etmedıgınden dolayı henuz amelıyat olmadım ama en kısa zamanda olacagım benım pgrenmek ıstedıgım kasık fıtıgının penıs ıke ılıskısı varmı bu hastalık belırdıkten sonra penıs boyunda gozle gorulen bı kuculme var.amelıyta olduktan sonra hersey yluna gırcekmı yksa bununla ı alakası yokmuu

  9. orhan gül dedi ki:

    36 yaşında evli biriyim.cinsel konuda boşalamama sorunu yaşıyorum.bel fıtığımda var bu boşalamamaya fıtık sebep olabilirmi.fıtık l4 l5 l6 gbi yerlerde var.çocuk olmaması gbi bir ihtimal var mıdır.teşekkürler

  10. Harun.bilen dedi ki:

    24 yaşındayım kasık fıtığı ameliyatı oldum nişanlının cocuk konusunda yada cinsel konuda bı sorun oluru mü ? Bı cevap vere bilirkişiniz teşekkürler

  11. mustafa dedi ki:

    kasık fıtıgı ereksıyona yol acar mı. sol tarafımda fıtık var ve ereksıyonlugumu uzun sure koruyamıyorum

BİR YORUM YAZ
sağlık